Kampeergerei: Slaapmat.Trekkersmat.Self inflatable.1300.gr.Camp.Nieuw.

Aangeboden: Slaapmat.Trekkersmat.Self inflatable.1300.gr.Camp.Nieuw. Prijs: T.e.a.b.

Slaapmat.Trekkersmat.Self inflatable.1300.gr.Camp.Nieuw.
Fun Camp. Topmerk:Extra breed: Slaapmatras.Trekkersmatras.
Zelf vullend. Kan worden bij geblazen. 2 x ventielen.
Voor de echte Kampeerder-kenner-trekker.
Lichtgewicht: Lengte: ±1,88.cm. Extra Breedte: 66.cm. Dikte: ± 5.cm
(Nw prijs ± €. 67,00)Zie Foto'(s). Kleur Blauw, met draaghoes.
06-234.789. 88. Alphen a.d.Rijn. 0172-431534.
Staat ons in de weg. Doe een redelijk bod. Zie Foto'(s).
Let op!!
Ik verwijder IEDERE DAG mijn advertentie (s) en plaats deze
OPNIEUW!! Door verwijdering wordt ook mijn advertentie (s)
en/of bod, uit uw bewaarsysteem verwijderd. Het kan zijn dat
het artikel nog NIET is verkocht! Kijk dan nogmaals op marktplaats.
Gezien het feit dat veel kopers een bod doen en/of niet komen opdagen zonder af te zeggen. Mijn reactie op uw bod via mail, of op een onderlinge telefonische afspraak blijft 1 dag geldig.
Lees onderstaande voorwaarden-afspraken tussen de verkopende en kopende partij!!!! Om wederzijdse problemen te voorkomen!!
1) Afspraak met de koper (ster). Indien betalings en/of aanbetalings afspraak is gemaakt zal de koper via internet-bankieren op dezelfde dag dat ik mijn bankgegevens heb doorgemaild moeten betalen. Na deze afspraak zal ik het artikel nog 1 dag reserveren. Bij later betaling zal ik het geld terug storten.
2)Er is geen verkoop - leveringsverplichting meer door verkopende partij.!!
Indien geen betaling en/of aanbetalings afspraak is gemaakt. Maar alleen een afspraak om een aantal dagen later, na bod langs te komen, om het artikel bij verkoper te komen ophalen.
Advies: Koper zal zelf moeten bellen op de dag, dat hij/zij zou komen.
Het artikel kan inmiddels verkocht zijn. Komen heeft dan geen zin meer!
Verkoper zal trachten, zonder verplichting in deze, in voorkomend situatie de kopende partij tijdig te informeren.!! Via mail en/of telefoon.
Verzendkosten zijn voor rekening koper.
Bekijk alle advertenties van deze adverteerder.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Kampeergerei