Kampeergerei: Slaapzakken, gasfornuis, 2 persoons inflateble luchtbed,e.d

Aangeboden: Slaapzakken, gasfornuis, 2 persoons inflateble luchtbed,e.d Prijs: € 100,00

Ik heb diverse kampeertoebehoren te koop. Omdat ik zelf de komende jaren niet meer zal gaan kamperen, maar andere reizen ga maken bied ik al mijn kampeerspullen te koop aan. Alles is slechts 2x gebruikt.

Het gaat om een 3pits gasfornuis met 5kg gasfles, een inflateble 2 persoonsluchtbed (135x200), slaapzakken. Daarnaast heb ik nog kampeerstoeltjes, 2 luchtbedden, borden, bekers, e.d. De prijs is afhankelijk van wat je wilt kopen.

Ik heb ook nog een tent te koop (zie mijn andere advertentie) met alle toebehoren zoals borden, bekers, pannen, e.d. Indien je alles in 1x koopt ben je helemaal klaar om op vakantie te gaan. De prijs is dan 350 euro.

Ik heb nog veel meer foto's beschikbaar, mail mij daar gerust voor.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Kampeergerei